Over ons
ELMAC Assuradeuren is het volmachtbedrijf van ACAM Assurantiën met volmachten van gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. Dit zusterbedrijf van ACAM Assurantien werd opgericht op 1 oktober 1997, door Maik van Elk-Wiltink. Sedert 30 oktober 2014 zijn Stephan Wijnekus en Bas van Gent eigenaar van het bedrijf.
Als gevolmachtigde hebben wij de bevoegdheid om producten van verzekeraars onder ons eigen merk te verkopen. Voor u als klant levert dit veel voordelen op. Door de perfect op elkaar afgestemde automatisering kunnen wij onze klanten een snelle polisafgifte bieden. Onze eigen schadeafdeling draagt zorg voor een zeer snelle en deskundige afwikkeling van schades. Alles wordt direct binnen ons bedrijf geregeld.
ACAM Voordeelpakket
Het ACAM Voordeelpakket kan worden samengesteld met maatschappijproducten van onze risicodragers. Er is een pakketkortingsregeling van toepassing welke oploopt tot maximaal 10%. Is ons ACAM Voordeelpakket iets voor u? We hebben van onze risicodragers een overzicht van de doelgroep per product.
Als volmachtbedrijf zijn wij een snelle schakel tussen de assurantietussenpersoon en de verzekeringsmaatschappijen.
Collectiviteiten
Via het volmachtbedrijf ELMAC Assuradeuren kunnen wij aanbiedingen verzorgen in de collectiviteitensfeer. Voor de werknemer houdt dit in: een welkome uitbreiding van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Voor de werkgever betekent dit een groot gebaar naar de werknemers zonder enige financiële verplichting en/of last.
Meer informatie over deze samenwerking met maatschappijen kunt u lezen in onze volmachtbrochure.
Reactietermijnen
We hanteren de volgende 1e reactietermijnen:
- Binnen maximaal 10 werkdagen worden uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
- Binnen maximaal 10 werkdagen krijgt u de bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd.
- Binnen maximaal 10 werkdagen wijzigen we na uw opdracht uw lopende verzekering of passen deze aan (waaronder ook uw verzoek tot beëindiging).
- Binnen maximaal 10 werkdagen ontvangt u na wijziging of aanpassing uw nieuwe polisaanhangsel (waaronder ook een nieuw verzekeringsbewijs als dat van toepassing is).
- Binnen maximaal 10 werkdagen beoordelen we uw schadeclaim, waarvan de ontvangstbevestiging van uw claim deel uitmaakt en welke informatie we nodig hebben voor het schadedossier.
- Binnen maximaal 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om uw schadeclaim definitief te beoordelen, wordt uw mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
- Binnen maximaal 5 werkdagen nemen wij uw klacht in behandeling. U ontvangt hiervan een bevestiging van ons.
Kunnen we de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvangt u van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren.
Klachtenprocedure
Natuurlijk zullen wij er altijd alles aan doen u tot volle tevredenheid van dienst te zijn. Het is echter nooit helemaal uit te sluiten dat er ergens fouten worden gemaakt. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij kunnen proberen samen met u tot een oplossing te komen. Indien u ontevreden bent over onze dienstverlening en uw klacht wordt naar uw inzicht niet afdoende behandeld, dan kunt u uw klacht voorleggen aan:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Aansluitnummer: 300.012366
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
(070) 333 89 99
- U kunt gebruik maken van ons klachtmeldingsformulier
- Wij kennen een interne klachtenprocedure
- Wij hanteren een procedure conflicterende situaties
- Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)